BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, July 19, 2009

em not in da mud~ :'(

kita baru balek dr uma maksu kita td kt jln duta..
nk amek brg..

pstu on my way back to um tbe2 rase sedey sgt+sunyi..
ngan rumet tkde..Mr. F jauh..(sms kna limitkan coz mhl)..smpai bila nk mcm ni.. :'(

Then td asimen 1 pulak wat hal..allignment trus lari..
nk tukar justify pn tk bley.. then i asked my rumet to help me to solve dis prob..
dia da tolong da..tp degil jugak..still cannot... :(

then try tnye Mr. F..he can't help me coz tkde internet nk attached dat file..but he offered another help..which i hv to deal with his sis..nvr mind la..tknk menyusahkan..

plus..kita da tnye mbr laen da..hope die bley setelkan la....So bcoz of dat..kita tkde mud nk lyn ym2 member2 kita mlm nih..sorrrryyy... :(..my bad..

to yana " haah,question 4 (e) tu the answer is 1"
to rumet " rumet, thank u very much for helping me wlupn tk dpt..shy appreciate..and and rumet!!!balek la cpt!!!!!!!i need u coz tonite is my very tak best day!!!!!!i nanges td on my way back to um ...:'(
to kwn utm "sory..tk da mud nk lyn sgt ym awk"
to kwn lame "sory jugak coz shy mcm nk tknak je ym awk"
to kwn sy "thanks coz sudi edit kn my asimen for me"

to all of u..gudnite~

0 comments: